نگاهی به دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ الهلال به جهنم ژاوی در دوحه رسید

تهران (پانا) – در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، السد قطر در حالی از الهلال عربستان میزبانی خواهد کرد که در سال 2019 هیچ تیمی نتوانسته در دوحه السد را شکست دهد.

کد مطلب: ۹۵۷۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ الهلال به جهنم ژاوی در دوحه رسید

مرحله نیمه نهایی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در 2 منطقه شرق و غرب قاره کهن برگزار می‌شود، امروز با برگزاری یک بازی در غرب قاره آغاز خواهد شد.

در اولین دیدار از دور رفت السد قطر که فصل گذشته توسط پرسپولیس در همین مرحله از رقابت‌ها کنار رفته بود از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه جام بن حمد شهر دوحه از تیم پرستاره و مدعی الهلال عربستان میزبانی خواهد کرد.

دیگر دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی فردا بین اوراوا ردز ژاپن و گوانگژو اورگراند چین در ورزشگاه جام جهانی 2002 شهر سایتاما برگزار می‌شود.

السد قطر - الهلال عربستان / ساعت 19 ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه

ژاوی (اسپانیا) - رزوان لوچسکو (رومانی)

آخرین بازی روبرو: الهلال 2 - السد یک

درباره بازی‌»

1- دو تیم در حالی پس از 4 سال به مصاف هم خواهند رفت که الهلال طی 9 سال اخیر نتوانسته است در قطر مقابل السد به پیروزی برسد.

2- السد رکورد جذاب در دیدارهای خانگی خود به جای گذاشته و در تلاش برای ادامه این روند است. آنها در بازی‌های خانگی 12 برد متوالی دارند و تقریبا یک سال است در دیداری خانگی شکست نخورده‌اند.

3- الهلال هم روند خوبی در خارج از خانه دارد، آنها طی 6 ماه اخیر در دیدارهای خارج از خانه باخت نداشته‌اند. آخرین شکست خارج از خانه الهلال به دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد، جایی که استقلال تهران با هدایت فرهاد مجیدی توانست این تیم را 2 بر یک شکست دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار