رییس اداره انجمن و اولیا و مربیان خوزستان عنوان کرد:

سرویس های آزاد بر مهمترین معضل ایاب و ذهاب دانش آموزان

اهواز (پانا ) -رییس اداره انجمن اولیا و مربیان در نشست روسای مناطق و نواحی سازمان دانش اموزی خوزستان گفت :سرویسهای آزادبر یکی از مهمترین معضلات ایاب و ذهاب دانش آموزان است .

کد مطلب: ۹۵۷۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سرویس های آزاد بر مهمترین معضل ایاب و ذهاب دانش آموزان

احمد ال کثیر افزود :ما یعنی مجموعه انجمن اولیا و مربیان و سازمان دانش آموزی یکی هستیم و تضادی بین ما نیست و فقط تقسیم کار کرده ایم .

آل کثیر ادامه داد:ما پایبند به یکسری اصول و الویتها در بحث سرویس مدارس هستیم و از پیمانکاران هم خواسته ایم که این موضوع را با رانندگان خود در میان بگذارند.

او با اشاره به تعبیر رییس سازمان دانش آموزی از سرویس به مثابه یک کلاس درس سیار بیان کرد:آقای مسرور در خصوص سرویس تعببر زیبا و جامعی بکار بردند و باید دراین تحقق این هدف گام برداریم.

آل کثیردر ادامه به رانندگان سرویس مدارس اشاره کردوتاکید کرد:رانندگان سرویس مدارس بایدنگاه آموزش و پرورشی داشته باشند .کلا هدف ما این است که دراین راستا گام بردادو از اصول حاکم بر آموزش و پرورش تمکین کند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان در بخشی دیگر به اصل تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود :خانواده هزینه پرداخت میکند که خدمات شایسته و در خورکسب کنند.پس باید یک سرویس استاندارد در همه زمینه ها در اختیار داشته باشد .

اودر ادامه گفت: انتظار داریم که کاری که ارایه می شود در شان آموزش و پرورش و متناسب با استانداردهای رایج تحویل بگیرند .

آل کثیر با برشمردن استاندارهای های سرویس مدارس گفت :یک سرویس یک وسیله نقلیه است که باید سیستم فنی و ایمنی و حرارتی و برودتی آن از هر لحاظ مناسب باشد.

او با تاکید بر اینکه سلامت دانش آموزان در مسیر و جابجایی بر عهده پیمانکاران و رانتدگان است افزود : دانش آموزان امانت خانواده ها هستند و رانندگان ملزم به حفظ و رعایت ایمنی در طول مدت جابجایی آنها می باشند.

آل کثیر با تایید اینکه مهمترین معضل در بحث سرویس مدارس سرویسهای آزاد بر هستند بیان کرد:خانواده ها باید از بکار گیری سرویسهای آزاد بر خود داری کنند .و از سرویسهای مورد تایید ما استفاده کنند.

او ادامه داد :تمام مدارس که دانش آموز سرویسی داشته باشند ملزم به اجرای این دستور العمل هستند و تفاتی بین غیر انتفاعی و دولتی وجود ندارد.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ابراز امیدواری کرد : با توجه به دوره های آموزشی و توجیهی که برای مدیران برگزارخواهیم کرد و همکاری خانواده ها انشالله سال آینده سرویسهای آزاد بر نداشته باشیم و همه راننده گانی که علاقمند به شرکت دراین برنامه هستند طبق دستورالعملهای قانونی و زیر نظر ما فعالیت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار