با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار صورت گرفت

بهره‌برداری از مدرسه شش‌کلاسه مشارکتی در جنوب سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - یک باب مدرسه شش‌کلاسه با حضو معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان و دکتر محمدرضا واعظ مهدوی در بخش پارود شهرستان سرباز به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۵۷۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از  مدرسه شش‌کلاسه مشارکتی در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش پانا سیستان و بلوچستان، علی زینی‌وند، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، در حاشیه بهره‌برداری از این طرح اظهار کرد: این مدرسه دارای شش کلاس و با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان، شامل محوطه‌سازی، سرویس‌های بهداشتی و دیگر زیرساخت‌های ضروری احداث شده است.

او با بیان اینکه این مدرسه با مشارکت خیران و توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس احداث شده است، تصریح کرد: اکنون شاهد حضور بسیار پررنگ و موثر خیران کشوری در استان برای توسعه سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم استان هستیم و اگر همت خیران در مناطق محروم نبود، حتماً سال‌ها طول می‌کشید شاخص سرانه فضای آموزشی استان به حد متوسط کشور برسد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار از خیران و افراد دارای توانمندی مالی که قصد دارند در زمینه ساخت مدرسه مشارکت کنند، خواست با مشورت اداره کل آموزش و پرورش در این کار نیک سهیم شوند تا در یک بازه زمانی قابل قبول، استان را از لحاظ اماکن آموزشی و مدارس به بی‌نیازی برسانند و دانش‌آموزان استان بتوانند زیر سقف‌های مطمئن تحصیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار