رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر :هرکجا باب شهادت بسته باشد،باب ذلت و حقارت باز می شود

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست تخصصی گام دوم انقلاب با رویکردی بر دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر :هرکجا باب شهادت بسته باشد،باب ذلت و حقارت باز می شود

دراین برنامه محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر درسخنانی اظهار داشت: این نشستها و مجالسی اینچنین، محفل ذکر و تذکر برای ماست که بایستی از آن درس گرفته و به خود تذکر دهیم که در مقابل چه خونهای گرانبهایی مسئولیم.

او در ادامه به امنیت و قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و یادآور شد:امنیت حاضر به واسطه رشادتهای بزرگ مردان این سرزمین حاصل شده است.

اسفندیارگفت:هرکجا باب شهادت بسته باشد، باب ذلت و حقارت باز می شودو مظهرِ اقتدارِ امروزِ ما، شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی هستندکه برای آن خونهای پاک زیادی ریخته شده، شهادت و ایثار، رابطه مستقیم با عزت و سربلندی این ملت دارد و هرکس با هر گرایش و سلیقه ای در این خصوص سرِ تعظیم فرو می آورد.

سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم سخنان خود را با کلید وازه دفاع همچنان باقیست آغاز و به تبیین آن در جریانات امروزه در دنیای بین الملل پرداخت.

اودشمنِ امروز ایران و انقلاب را همان دشمن هشت سال جنگ تحمیلی دانست که با همان نیت و آرمان، لیکن با روشی متفاوت، دشمنی می کند.

ایلکا از آرمان دنیای غرب در فراگیر شدن یهودیت صهیونیستی در عالم سخن گفت و آرمان ناب اسلامی را نقطه مقابل آن معرفی کرد که با جهاد و دفاع توانسته در مقابل اهداف شوم آن ایستادگی کند.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع)اسلامشهر استفاده از سازمان ملل و دیگر سازمانهای بین المللی در راستای اهداف خود، تثبیت رژیم صهیونیستی در منطقه، فرسایش نظام جمهوری اسلامی و حفظ درگیری در جهان اسلام را چهارسیاست اصلی و استراتژیک نظام آمریکایی در دستیابی به اهداف آرمانی خود در دنیای بین الملل برشمرد.

اومقاومت را تنها راه مقابله با این سیاست دشمن دانست و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بر عنصر کلیدی مقاومت بیان داشت: مقاومت است که می تواند شکست سیاست های دشمن را رقم بزند.

دراین نشست از مادر دو شهید گرانقدر هادی شجاع و ابراهیم محمدی راهب تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار