پیاده روی در ناژوان به مناسبت روز جهانی قلب توسط شهروندان اجرا شد

اصفهان (پانا) - شهروندان در آخرین روز از هفته جهانی قلب از ساعت 7 صبح در پارک ناژوان پیاده روی می کنند.

کد مطلب: ۹۵۷۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیاده روی در ناژوان به مناسبت روز جهانی قلب توسط شهروندان اجرا شد

هفتم مهرماه روز جهانی قلب به عنوان یک ابتکار جهانی در سال 2000 عنوان شد تا آگاهی عمومی نسبت به تهدید بیماری قلبی و سکته مغزی و اهمیت شیوه زندگی قلب سالم را افزایش دهد. روز جهانی قلب سالانه توسط اعضای اتحادیه جهانی قلب در بیش از 100 کشور و با همکاری بیش از 200 عضو از سازمان ها، انجمن های علمی، بنیادها و جمعیت های بیماران و انجمن های قلب و عروق برگزار می شود.
رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این رابطه گفت: هفته جهانی قلب از 5 مهرماه آغاز و تا 12 مهرماه ادامه دارد که برنامه های این هفته از سوی انجمن قلب اصفهان و با همکاری اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.
فریناز تولاییان با تشریح این برنامه ها اظهار کرد: 5 مهرماه با مشارکت خیریه فراز از ساعت 8 صبح در پارک ناژوان برنامه هایی برای شهروندان با شعار "من قول می دهم" برگزار شد تا شهروندان بدانند برای سلامت قلبشان باید چه کارهایی انجام دهند.
وی افزود: چهارشنبه 10 مهرماه نیز از ساعت 16 تا 18 در صفه با مشارکت انجمن دانشجویان قلب در چند ایستگاه پایش و مسابقه بین دانشجویان برگزار می‌شود.
رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه روز پنجشنبه 11 مهرماه از ساعت 17 با مشارکت انجمن دانشجویان قلب برنامه هایی ویژه کودکان، بزرگسالان و سالمندان برگزار می شود، افزود: برای کودکان بازی و آموزش های سلامت محور و برای بزرگسالان و سالمندان پایش سلامت و آموزش های در این جهت اجرا می شود.
تولاییان در پایان گفت: اختتامیه هفته جهانی قلب نیز 12 مهرماه از ساعت 7 صبح با همایش پیاده روی در پارک ناژوان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار