مدرسه خیری خاندان سلمان زارچ افتتاح شد

زارچ(پانا)-دبستان 6کلاسه خیری خاندان سلمان با مساحت 4هزار متر مربع و زیربنای 800 متر مربع به بهره برداری رسید .

کد مطلب: ۹۵۷۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیری خاندان سلمان زارچ افتتاح شد

امام جمعه زارچ در این مراسم گفت: هر کس در مسیر علم آموزی و بستر سازی برای علم اندوزی تلاش کند کارش بسیار ارزشمند است و به درگاه خداوند اجری والا دارد .

"حجت الاسلام طباطبایی" افزود : مقام معظم رهبری در تعبیری از انفاق فرموده اند انفاق یعنی نیازهای جامعه را ببینیم و هر کس برای نیازهای جامعه تلاش کند سرآمد کسانی است که انفاق میکنند والآن یکی از نیازهای بزرگ جامعه داشتن محیط های مناسب آموزشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در ادامه گفت : دانش آموزان سرمایه های اصلی این جامعه هستند و چالش بزرگ برای آموزش و پرورش و دانش آموزان نداشتن فضای مناسب آموزشی برای تحقق سند تحول بنیادین و تعلیم و تربیت است .

" عباسعلی دانافر" افزود : استان یزد درمشارکت خیرین رتبه اول را در کشور دارد و در شرایطی هستیم که در استان پروژه نیمه تمام نداریم و از ائمه جمعه و مسئولین تقاضا داریم مردم را به امر خیر مدرسه سازی تشویق و ترغیب نمایند.

حسین صفری رئیس اداره آموزش وپرورش نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوشامد گویی افزود : خیران خاندان سلمان از تمام لذت های دنیا ،لذت مدرسه سازی را برگزیده اند و اثبات نمودند به صورت جمعی و خانوادگی می توان در کار خیر مدرسه سازی مشارکت نمود و دیگران را از برکات مادی ومعنوی آن بهره مند نمود.

گفتنی است دراین مراسم امام جمعه زارچ ،مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و رحیمی سفیر ایران در نیجریه حضورداشتند.

این دبستان امسال 200 نفر دانش آموز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار