رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس:

خانواده، کانون تحول در جامعه است

شیراز (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس ، فعالیت‌های این انجمن برای اولیا را هم راستا با فعالیت و ماموریت سازملن دانش‌آموزی برای رسیدن به یک جامعه ایده‌آل دانست و افزود: امروز مدیریت در کشور نیازمند ایجاد هم‌افزایی در بخش‌های مختلف است که نخستین گردهمایی این انجمن و مسوولان سازمان دانش‌آموزی در فارس گامی نو در این راستا است.

کد مطلب: ۹۵۷۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
خانواده، کانون تحول در جامعه است

سعید مهبودی در نخستین گردهمایی مسوولان سازمان دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان سراسر فارس، واقعه عاشورا و رفتار اهل بیت علیهم‌السلام در آن حادثه را مملو از درس ایثار، گذشت و محبت برشمرد و افزود: این درس‌ها در واقع همان چیزی است ما در زندگی برای رسیدن به جامعه ایده‌آل برای آن تلاش می‌کنیم.

او ادامه داد: ما اگر در واقعه عاشورا گریه می‌کنیم و اشک می‌ریزیم بیشتر از اینکه به حال حوادث آن واقعه باشد باید به حال خودمان گریه کنیم که نتوانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
مهبودی اظهار داشت: در الگوی عملی و اجرایی از زمان حرکت امام حسین (ع) تا شهادت ایشان همه درس مدیریتی است ایثار، بخشش، صبوری، بزرگی اینها همه لازمه مدیریت است
او در ادامه سازمان دانش‌آموزی استان فارس را یک برند برای همه کشور دانست و افزود: مدیریت علمی، اندیشه‌ورز و تعاملی سازمان دانش‌آموزی فارس همراه با تیم مجربشون توانسته یه مریریت سیستمی و بهینه را در اجرای برنامه‌ها داشته باشد.
او افزود: در مدیریت سیستمی خیانت و تخریب معنا ندارد و در این مدیریت نیروها باهمفکری هم یک هدف را تعریف می‌کنند و پیش می‌برند و سازمان دانش‌آموزی نمونه کامل این مدیریت است.
رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، افزود: دنیای پیشرفته به دنبال هم‌افزایی در رسیدن به اهداف خود است و ما برای ایجاد این هم‌افزایی وارد میدان شدیم تا با همکاری هم به اهداف خود برسیم و امید داریم که سایر بخشها نیز از این ظرفیت استفاده کنند.
مهبودی تاکید کرد: خانواده کانون تحول است هر جامعه‌ای که پیشرفت کرده یک خانواده هوشمند و مسوولیت‌پذیر داشته و خانواده وقتی قوی شد جامعه‌ای قوی ایجاد می‌شود.
او در پایان با ابراز امیدواری از اینکه این حرکت زمینه‌ساز ایجاد یک پویایی در زمینه خانواده در سراسر استان باشد گفت: قطعا با این وفاق و همدلی می‌توانیم شاهد پیشرفت خانواده در استان باشیم چرا که تربیت اجتماعی سازمان دانش‌آموزی در کنار فعالیت‌های ما در انجمن و برای خانواده‌ها در کنار هم نتایج مطلوب می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار