واکنش طعنه‌آمیز بازیگر «جنگ ستارگان» به توئیت ایوانکا ترامپ

تهران (پانا) - مارک همیل بازیگر نقش «لوک اسکای واکر» در سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» پاسخ طعنه‌آمیزی به توئیت جدید ایوانکا ترامپ دختر رئیس‌جمهور آمریکا داد.

کد مطلب: ۹۵۷۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش طعنه‌آمیز بازیگر «جنگ ستارگان» به توئیت ایوانکا ترامپ

به گزارش ایندیپندنت، مارک همیل (Mark Hamill) بازیگر و صداپیشه آمریکایی در پاسخ توئیت اخیر «ایوانکا ترامپ»، دختر رئیس‌جمهوری ایالات متحده، که ارجاعی به فیلم جنگ ستارگان در خود داشت، پاسخ محکم و تکان‌دهنده‌ای داد.

ماجرا اینگونه بود که اخیرا ایوانکا عکسی خانوادگی از خود و همسرش «جرد کوشنر» و فرزندانشان در توئیتر و اینستاگرام منتشر کرد که یکی از پسرانش در این عکس لباس «طوفان‌سوار» (Storm Trooper) یکی از شخصیت‌های تخیلی جنگ ستارگان را بر تن دارد.

شرحی که ایوانکا بر تصویر خانوادگی خود نوشته این بود: « The Force is strong in my family» (فامیل من در قدرت قوی هستند).

مارک همیل که برای ایفای نقش «لوک اسکای واکر» در سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) بسیار محبوب و شناخته شده است، این کامنت را به توئیت ایوانکا ترامپ نوشت: «کلمه « Fraud» (کلاهبرداری) را غلط نوشتی!» و سپس هشتگ #GoForceYourself را به آن اضافه کرد.

توضیح مترجم: منظور مارک همیل این بود که ایوانکا اشتباها به جای کلمه «Fraud» کلمه « Force» را در جمله‌اش نوشته است. یعنی اصل جمله باید این می‌بود: « The Fraud is strong in my family» (فامیل من در کلاه‌برداری قوی هستند).

کلمه « Force» یکی از کلمات کلیدی و از نمادی‌ترین عناصر دنیای Star Wars است و شعار اصلی فیلم که بارها از زبان کاراکترهای فیلم شنیده می‌شود این است: «May the Force be with you» (نیرو پشت و پناهت باشد) که نوعی آرزوی موفقیت برای شخص مقابل به سبک جنگ ستارگان است.

این توئیت همیل تا امروز 700 هزار بار ریتوئیت شد و بیش از 381 هزار بار لایک شده است.

همیل یکی از منتقدان صریح دونالد ترامپ و دولت اوست و اغلب نوع رهبری ترامپ را با روسای جمهوری گذشته آمریکا مقایسه می‌کند. این بازیگر این روزها در فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان به نام «جنگ ستارگان: لوک اسکای واکر برمی‌خیزد» نقش‌آفرینی کرده است که قرار است 19 دسامبر 2019 بر پرده سینماها برود.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار