تفاهم نامه همکاری میان آموزش و پرورش منطقه 15 وشرکت سرمایه گذاری مهد خاورمیانه

تهران (پانا) - در نشست مشترک رؤسای آموزش و پرورش منطقه 15 وشرکت سرمایه گذاری مهد خاورمیانه تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی میان طرفین به امضاء رسید.

کد مطلب: ۹۵۷۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری میان آموزش و پرورش منطقه 15 وشرکت سرمایه گذاری مهد خاورمیانه

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15 شهرتهران ، روز یک شنبه 7 مهرماه در نشست مشترک رؤسای آموزش و پرورش منطقه 15 وشرکت سرمایه گذاری مهد خاورمیانه تفاهمنامه همکاری علمی و پژوهشی میان طرفین به امضاء رسید.

این گزارش حاکیست: در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دانش آموزی و با رویکرد تجاری سازی از طرح ها و همچنین حمایت صنعت از پژوهش های دانش آموزی، پژوهش سرای ابن سینا تفاهم نامه همکاری با یکی از بزرگترین مراکز صنعتی کشور را در محل شرکت سرمایه گذاری مهد خاورمیانه با حضور سزاوار مدیرعامل و معاونین ایشان ، حسینی مدیر آموزش وپرورش منطقه 15 ، لطفعلی پورمعاون آموزش متوسطه و نیازی مدیر پژوهشسرای ابن سینا به امضا رسید. تا برای اولین بار در آموزش و پرورش شاهد ارتباط پژوهش و صنعت باشیم ودانش آموزان بتوانند با ارتباطات ایجاد شده از فرصت های طلایی بسیاری استفاده نمایند

سیدولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، ضمن تاکید بر بهره‌ورزا بودن سرمایه گذاری در منابع انسانی، استدلال می‌کند که این سرمایه گذاریها، سبب افزایش ظرفیت و توان تولید و بهره‌وری افراد می‌شود. از نقطه نظر اقتصادی، گرچه بازگشت سرمایه گذاری در نیروی انسانی، اغلب مستلزم فرایندی طولانی و بلند مدت است، لیکن بازدهی آن بسیار عمیق و گسترده بوده و در تمام کنش‌های فردی و جمعی افراد آموزش دیده - اعم از رفتار، گفتار، خوراک، پوشاک، نرخ جمعیت و ... و در نتیجه کاهش هزینه‌های اقتصادی، بهداشتی، قضایی و ... - انعکاس می‌یابد..

سزاوار مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مهد خاورمیانه در این نشست با تأکید بر اهمیت افزایش همکاری‌های دو جانبه اظهار داشت : همکاری با آموزش وپرورش برای تمام سازمانها یک وظیفه است و ما وظیفه داریم تلاش کنیم ایده ها به کسب و کار تبدیل شود و مقاله ها عملیاتی شده و خروجی خوبی داشته باشیم.

لطفعلی پور، معاون آموزش متوسطه در ادامه افزود: جامعه زمانی به اهداف خود دست می‌یابد که از طریق توسعه انسانی مسیر خود را هموار کند، و ما در پژوهشسرا تلاش می کنیم فرهنگ پژوهش و آموزش را ترویج دهیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار