مدیرعامل شرکت مخابرات استان:

قبوض کاغذی تلفن ثابت در استان سمنان حذف می‌شود

سمنان (پانا) - مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان گفت: قبوض کاغذی تلفن‌های ثابت از چرخه شرکت مخابرات این استان حذف می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۷۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قبوض کاغذی تلفن ثابت در استان سمنان حذف می‌شود

مجید دارایی مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان، گفت: حذف قبوض کاغذی طرحی در راستای تحقق دولت الکترونیک و توسعه فرایند هوشمند سازی است.

وی به دیگر اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این مهم با هدف حفاظت از محیط‌زیست و همچنین کمک به تحقق طبیعت سالم از سوی شرکت مخابرات استان سمنان اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان با بیان اینکه با حذف قبوض کاغذی در هزینه‌های نیز صرفه‌جویی می‌شود گفت: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی علاوه بر اینکه بخشی از درآمد حاصل از صرفه‌جویی در این حوزه صرف آموزش می‌شود؛ فرآیند تحویل قبوض نیز که به صورت پیامک برای مشترکین ارسال می شود؛ کوتاه می‌شود.

دارائی افزود: ارسال قبوض به مشترکان تا پیش از اجرای این طرح هردو ماه یکبار بود که با حذف قبوض کاغذی دوره‌ها نیز یک‌ماهه می‌شود.

وی هزینه‌ای که برای چاپ و تحویل قبض برای هر یک از مشترکان از سوی این شرکت به صورت ماهیانه صرف می‌شود؛ بالغ‌بر 850 تومان است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان به نحوه پرداخت قبوض تلفن‌های ثابت و همراه از سوی مشترکان نیز اشاره کرد و گفت: سه روش برای پرداخت قبوض در نظر گرفته‌شده است که راحت ترین روش پرداخت از طریق سامانه تلفنی 2000 است که مشترکات با داشتن یک کارت عضو شتاب و رمز دوم می تواند به راحتی قبوض خود را پرداخت کنند.

دارایی روش ussd یا همان پیامک داغ را روش دیگر پرداخت قبوض عنوان کرد و گفت: مشترکان با گرفتن «ستاره 2020 مربع» و انتخاب گزینه صورت حساب می‌توانند نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

وی افزود: مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران نیز از دیگر روش های پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه از سوی مشترکان است که در این سایت آیکونی برای پرداخت قبض وجود دارد و افراد می‌توانند از این طریق نسبت به پرداخت قبض خود یا فرد دیگری اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان با اشاره به تعداد مشترکین تلفن همراه در این استان بیان داشت: در استان سمنان 850 هزار مشترک تلفن همراه وجود دارد که از این تعداد 220 هزار مشترک دارای همراه دائمی و 630 هزار دارای همراه اعتباری هستند.

دارائی درباره تعداد مشترکان تلفن ثابت در استان سمنان گفت: در مجموع 320 هزار تلفن ثابت در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد 250 هزار مشترک فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار