علیرضا مالک اشرفی: هدف از پرسش ‌مهر ایجاد روحیه پرسشگری در دانش آموزان است

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین رونمایی از پوستر پرسش مهر بیستم، هدف از پرسش ‌مهر را ایجاد روحیه پرسشگری در دانش آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا مالک اشرفی:  هدف از پرسش ‌مهر ایجاد روحیه پرسشگری در دانش آموزان است

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج مشهد مقدس، رئیس اداره فرهنگی هنری و کارشناسان آموزش و پرورش استان و نیز کارشناس مسئولان فرهنگی هنری نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان آیین رونمایی از پوستر بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری برگزار شد.

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در آیین رونمایی از پوستر بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، پرسش مهر ریاست جمهوری را حرکتی هوشمند و هدفمند برشمرد و گفت این اقدام دانش آموزان را وادار به تفکر بیشتر و پرسشگری می نماید.

وی با بیان اینکه وجود کلمه "چرا" در ابتدای جملات می‌تواند موجب پرورش روحیه پرسشگری کودکان، نوجوانان و جوانان شود افزود: پاسخ‌هایی که فرد سوال کننده دریافت می کند بسیار ارزشمند است و می‌تواند به ارتقاء پرورش روحیه پرسشگری منجر شود.

مالک اشرفی ادامه داد: سوالاتی که روسای محترم جمهوری مطرح نموده اند نشان از دغدغه دولت‌ها نسبت به مسئله آموزش و پرورش است و افرادی که در هر رشته ای در مقام پاسخگویی به این سوال بر می آیند می توانند از منظر خود راهکارهای خوبی را برای شکوفایی تعلیم و تربیت ارائه نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی اولین استانی است که از پوستر پرسش مهر بهره برداری و رونمایی می‌کند و امیدواریم با بهره برداری از تلاش مجدانه همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی بتوانیم از مزایای و عایدات این پرسش بهره مند گردیم.

شایان ذکر است آیین رونمایی از پرسش مهر ریاست جمهوری به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه پنج مشهد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار