محرومیت تماشاگران نفت مسجد سلیمان به پایان رسید

تهران (پانا) – کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد هواداران نفت مسجد سلیمان می‌توانند در هفته هفتم لیگ برتر وارد ورزشگاه شهید بهنام محمدی شوند.

کد مطلب: ۹۵۷۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت تماشاگران نفت مسجد سلیمان به پایان رسید

پس از دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، از سوی برخی تماشاگران در خارج از ورزشگاه تخلفاتی صورت گرفت که بلافاصله کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقتی حضور تماشاگر در دیدارهای نفت مسجد سلیمان را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

نفتی‌ها که در هفته پنجم لیگ برتر میزبان شهر خودرو مشهد بودند، اعتراض خود به صدور دستور موقت را اعلام کردند و حتی این موضوع در جلسه پیش از بازی از سوی نماینده باشگاه نفت مسجد سلیمان بیان شد که این تیم بدون حضور هوادارانش در زمین حاضر نخواهد شد اما در هر صورت بازی برگزار شد تا اینکه امروز فدراسیون فوتبال حکم نهایی هواداران نفت مسجد سلیمان را اعلام کند.

براساس حکم اعلام شده در سایت فدراسیون فوتبال، باشگاه نفت مسجد سلیمان یک جلسه از همراهی هوادارانش محروم و مبلغ 50 میلیون تومان جریمه شد که این محرومیت در زمان دستور موقت که مربوط به بازی با شهر خودرو بوده، سپری شده است.

بدین ترتیب هواداران نفت مسجد سلیمان می‌توانند در دیدار هفته هفتم لیگ برتر که از شاهین بوشهر میزبانی می‌کنند، حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار