ارسال وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی به 2240 مدرسه آذربایجان شرقی با عنوان" کاروان مهر با نشاط"

تبریز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ارسال وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی به 2240مدرسه استان با عنوان" کاروان مهر با نشاط" خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ارسال وسایل  و تجهیزات ورزشی و بهداشتی به 2240 مدرسه  آذربایجان شرقی با عنوان" کاروان مهر با نشاط"

مجید بهرامی در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری گردهمایی مشترک معاونین تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کشور با حضور معاونین تربیت بدنی و سلامت و آموزش ابتدایی وزیر خبر داد و گفت: این گردهمایی ازهشتم لغایت دهم مهرماه با هدف هماهنگی بین بخشی و تبیین برنامه های تخصصی حوزه تربیت بدنی، سلامت و تندرستی و آموزش ابتدایی با حضور مدیران کل حوزه ستادی درسال تحصیلی جدید و اجرای برنامه های مشترک به میزبانی شهر تبریز و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه گردهمایی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی روز سه شنبه در محل باشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: در حاشیه این گردهمایی، تجهیزات وسایل ورزشی و بهداشتی به 2240مدرسه با عنوان" کاروان مهر با نشاط" ارسال می شوند و مراسم تجلیل از نخبگان کشوری و جهانی در حوزه ورزش و سلامت و نشست خبری نیز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار