دانش آموزان نوش آباد ازآتش نشانهای این شهر تقدیر کردند

کاشان (پانا) - دانش آموزان دبستان خواجه نصیرالدین نوش آباد همزمان با روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی از آتش نشان های این شهر تجلیل کردند. به گزارش پانا کاشان، در این آیین دانش آموزان با امضای توافقنامه ای، با شهردار و نماینده آتش نشانهای نوش آباد، تعهد کردند که همیشه نکات ایمنی را رعایت کرده و دیگران را نیز به رعایت مقررات پیشگیری از حادثه تشویق کنند.

کد مطلب: ۹۵۷۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان نوش آباد ازآتش نشانهای این شهر تقدیر کردند

در بخش دیگری از این توافق آمده است که از مواد و وسایل آتش زا و حادثه آفرین دوری کنند. شماره تلفن ۱۲۵ را به خاطر سپرده و در هنگام حادثه به این شماره اطلاع رسانی کنند اما از ایجاد مزاحمت برای این سامانه خودداری کنند.
دانش آموزان نوش آباد متعهد شدند که هنگام بروز حادثه با حفظ آرامش و اعتماد به نفس، با سامانه 125 آتش نشانی سریعا تماس گرفته و آدرس دقیق محل حادثه را اعلام کنندو تعهد کردند که هنگام بروز حادثه، از تجمع در محل خودداری کرده و مسیرهای منتهی به محل حادثه را شلوغ نکنند تا ماموران آتش نشانی بتوانند به موقع خدمت رسانی کنند.
در پایان این آیین، دانش آموزان با روشهای خاموش کردن آتش با استفاده از وسایل مختلف آشنا شده و مانور اطفا حریق توسط ماموران آتش نشانی نوش آباد انجام شد.
روز هفتم مهر همزمان با شهادت آتش نشانان پالایشگاه آبادان در اثر حمله هواپیمایهای عراقی به نام روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی نامگذاری شده است و به مناسبت در آیین های مختلف از خدمات آتش نشانها تجلیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار