برگزاری اولین جلسه شورای برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف 

تهران (پانا) – نخستین نشست شورای برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ حیا، عفاف و حجاب، با حضور عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و کبری خزعلی، قائم مقام اموربانوان شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه شورای برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف 


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران، عبدالرسول کریمی در این جلسه گفت: در آیین نامه اجرایی فرهنگ عفاف و حجاب مصوبه جلسه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی 21 بند ماموریت، برای وزارت آموزش و پرورش تعریف شده است. برخی از این ماموریت ها بر عهده حوزه ستادی و بخشی هم ماموریت ادارات کل است. در این ماموریت ها آموزش و گفتمان با دانش آموزان با رویکرد اقناعی شاکله کلی است.

عبدالرسول کریمی افزود: در مدارس مختلف دولتی و غیردولتی شهر تهران اقدامات ارزشمندی انجام شده است ولیکن گزارش های کافی تجمیع نشده است. از این پس باید همه اقدامات در حوزه حیا عفاف و حجاب گردآوری، آسیب شناسی و ارائه شود.

معاون پرورشی و فرهنگی در ادامه گفت: جلسات این شورا ماهیانه تشکیل خواهد شد. و در این جلسات بخش‌های مختلف گزارش عملکرد خود را در خصوص موضوع عفاف و حجاب ارائه نمایند.

کریمی در پایان ضمن تشکر از حضور خانم خزعلی، قائم مقام اموربانوان شورای عالی انقلاب فرهنگی، رویکردهای آموزش و پرورش پیرامون حیا و عفاف به شرح زیر اعلام کرد:
برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب ویژه مدارس
برگزاری گفتمان‌های ترویج فرهنگ حیا و عفاف و حجاب
حضور تشکلهای دانش آموزی در فضای مجازی برای توجیه نوجوانان و جوانان به ضرورت حجاب
اقناع فکری و درونی دانش آموزان درباره تاریخ حجاب در ایران و سراسر دنیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار