معاون سازمان نظام پرستاری: درباره خبر «قطع انگشت نوزاد بیمارستان نور شهریار» اغراق صورت گرفته است

تهران (پانا) - معاون سازمان نظام پرستاری گفته است که درباره فیلم منتشرشده با موضوع «قطع انگشت نوزاد در بیمارستان نورشهریار» اغراق صورت گرفته است و اگر خانواده نوزاد شکایتی دارند به مراجع قانونی مراجعه کنند تا با خاطیان برخورد شود.

کد مطلب: ۹۵۷۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون سازمان نظام پرستاری: درباره خبر «قطع انگشت نوزاد بیمارستان نور شهریار» اغراق صورت گرفته است

محمد شریفی مقدم، از پیگیری سازمان نظام پرستاری درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی درخصوص قطع انگشت دختر نوزادی در بیمارستان نور شهریار خبر داد و به پانا گفت: « موضوع را از مسئولان بیمارستان نور شهریار پیگیری کردیم و متوجه شدیم د این باره اغراق صورت گرفته است.»

وی ادامه داد: «مسئولان بیمارستان نور شهریار در گفت‌وگوی تلفنی اعلام کردند که این نوزاد در بیمارستان دیگری به دنیا آمد و برای ادامه درمان به بیمارستان نور منتقل شد که در این میان به دلیل سهل‌انگاری پرستار بخشی از انگشت کوچک نوزاد بریده شد و اکنون هم به دلیل بسته بودن دست نوزاد میزان جراحت و بریدگی مشخص نیست.»

دبیرکل خانه پرستار بیان کرد: «خانواده نوزاد از طریق مسیر قانونی می‌توانند این موضوع را پیگیری کنند و پزشکی قانونی نیز در این باره ورود و صحت و سقم ماجرا را نیز اعلام خواهد کرد.»

این در حالی است که پدر دختر تازه متولدشده در بیمارستان نور شهریار درباره جزئیات این حادثه به مهر گفت: «روز چهارم مهرماه دختر من از اتاق زایمان به بخش منتقل شد و روز پنجم مهر ماه انگشت کوچک فرزند بنده به اسم «ر. ن» توسط یکی از پرستاران و به دلیل سهل انگاری در اتاق « ان. آی. سی. یو» قطع شده است. ما ۲ تا ۳ ساعت پس از قطع انگشت فرزندم متوجه این حادثه شدیم، اما متاسفانه بیمارستان جراحی نداشت، که بتواند مشکل را حل کند، این اتفاق ساعت ۱ بعد از ظهر افتاد اما جراح ساعت ۵ بعد از ظهر آمد و به بنده اعلام کرد، احتمال درست شدن انگشت فرزندم ۵۰ درصد است.»

پدر این نوزاد گفت: «به گفته جراح باید ۷ روز صبر کنیم و پس از ۷ روز اگر انگشت خشک شد و افتاد که مشخص می شود، عمل موفقیت‌آمیز نبوده است و اگر نیفتد عمل موفقیت‌آمیز بوده است. در حال حاضر نه کسی به ما پاسخگو است و نه اجازه ملاقات فرزندم را به بنده می‌دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار