همایش "میثاق مهرآفرینان حسینی با شهدا" در منطقه 16

تهران (پانا) - همزمان با گرامیداشت دوران دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، همایش "میثاق مهرآفرینان حسینی با شهدا"، در گلزار شهدای گمنام محله خزانه بخارایی منطقه 16 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
 همایش "میثاق مهرآفرینان حسینی با شهدا" در منطقه 16

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران، مصطفی پالیزدار، رئیس آموزش و پرورش منطقه، در این همایش گفت: نباید یاد شهدا محدود به یک بازه زمانی خاص باشد؛ بلکه باید همواره یاد و نام این عزیزان را زنده و گرامی داشت. شهدا برای ما مظهر غیرت هستند. یکی از پیام های این همایش زنده نگه داشتن یاد و خاطه همین مردان با غیرت است؛ زمانی این سرزمین و آب و خاک نیاز به دفاع داشت آنان از همه چیز خود دست کشیدند و به دفاع از کشور، نظام، ناموس و خاک وطن پرداختند.


وی افزود: افتخار ما این است که در منطقه ای توفیق خدمت داریم که دارالشهدای دانش آموزی تهران و کشور است.


رئیس آموزش و پرورش منطقه 16 در ادامه گفت: امروز و در این مکان عهد و پیمان می بندیم هیچگاه یاد و خاطره این مردان باغیرت را فراموش نمی کنیم و این پیام را به جهانیان می رسانیم که هرگاه بخواهد برای کشور مشکلی به وجود بیاید؛ مردان با غیرتی این مشکلات را حل خواهند کرد.


پالیزدار در پایان با اشاره به برگزاری دو کنگره بزرگ معلمان شهید و بیش از 1100 شهید دانش آموزی در سطح منطقه و معرفی کردن این منطقه بعنوان دارالشهدای شهرتهران و حتی کشور ابراز خرسندی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار