تصویب ۱۰ میلیارد تومان برای مراسم پیاده‌روی اربعین در شورای شهر تهران

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران جزئیات جلسه امروز این شورا را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تصویب ۱۰ میلیارد تومان برای مراسم پیاده‌روی اربعین در شورای شهر تهران

محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات جلسه روز یکشنبه شورای شهر گفت: امروز به مناسبت روز آتش‌نشان، از اقدامات آتش‌نشانان کشور به ویژه تهران، تقدیر و تشکر شد. همچنین با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نام شهدا بر خیابان‌ها و معابر شهری، قرار شد اقدامات و مراقبت‌های لازم در خصوص رویه‌ای که طی سال‌های گذشته انجام شده و ادامه دارد، صورت پذیرد و گزارش آقای عطا در این خصوص نیز به شورا ارائه خواهد شد.

وی افزود: امروز برای ۲۲ معبر نامگذاری شد و قیمت موزه نقشه نیز به تصویب رسید.

هاشمی در پاسخ به پرسشی در خصوص انتقاد به طرح ترافیک جدید گفت: نباید پیش‌داوری کنیم بلکه باید بگذاریم این تذکر به شهرداری، ابلاغ و پاسخ شهرداری نیز به شورا ارائه شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز شورای شهر تهران ۱۰ میلیارد تومان برای مراسم پیاده‌روی اربعین به تصویب رسید و تأکید شد این اعتبار در مواردی هزینه شود که توسط ستاد مرکزی اربعین مشخص شده و طی سه ماه نیز گزارش عملکرد مالی به شورا ارائه شود.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص نتایج بازدیدش از پارک جنگلی چیتگر بیان کرد: برای نگهداشت این پارک ۷ تا ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود، درحالی‌که هزینه‌های آب پرداخت نشده و آب این بوستان قطع شده است البته در تذکر جدی به شهرداری گفته شد که هزینه آب‌بها پرداخت شود. در نهایت مشخص شد اختلاف‌نظری در خصوص انشعاب آب وجود دارد.

هاشمی تأکید کرد: باید در آبیاری فضای سبز شهری، سیستم آبیاری تحت فشار مورد تأکید قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار