یک آموزشگاه استثنایی در کومله افتتاح شد

رشت (پانا) - در مراسمی با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ، آموزشگاه کودکان استثنایی رضوان ،در کومله لنگرود افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۵۷۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یک آموزشگاه استثنایی در کومله افتتاح شد

به گزارش پانا ، این آموزشگاه توسط محمد علی حمید و همسرش مینا صانعی زوج خیّر با 8 میلیارد ریال هزینه ساخته اند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور با اشاره به اینکه در زمینه آموزش ، پرورش و توانبخشی دانش آموزان استثنایی برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که در حال اجراست ،گفت : تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را از اقدامات حمایتی است که در مناطق محروم به طور صددرصد رایگان است و در دیگر مناطق درصدی از هزینه بر عهده اولیا قرار داده می شود.
قدمی تامین واکر ، ویلچر ، سمعک ، عینک و کاشت حلزون و همچنین تامین هزینه های دارویی را از دیگر خدمات حمایتی این سازمان عنوان کرد و افزود: کتاب های درسی این دانش آموزان هم به موقع آماده و به مدارس آنان ارسال شد.
مجید قدمی گفت : در زمینه توسعه آموزش فراگیر ، تلفیقی و تحصیل دانش آموزان استثنایی در کنار دیگر دانش آموزان اقدامات خوبی تدارک دیده شده است که در این راستا حدود 70 هزار دانش آموز با نیاز ویژه در کنار دانش آموزان عادی در حال تحصیل هستند .
وی افزود: امکاناتی که برای دانش آموزان استثنایی فراهم شده 3 الی 4 برابر دانش آموزان عادی می باشد.
رئیس مجمع خیران مدرسه ساز گیلان هم گفت: 295 خیر مدرسه ساز در گیلان مشغول به فعالیت هستند.
سیدابوالقاسم میر مسعودی افزود: به همت خیران ، مجمع خیرین استان گیلان در بین 32 استان کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.
نادر جهان آرای مدیر کل آموزش و پرورش گیلان هم در این مراسم با اشاره به نقش موثر و تاثیرگذار خیران مدرسه ساز گفت: خیران مدرسه ساز در کنار دولت برای ساخت و نوسازی فضاهای آموزشی همتی مضاعف دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار