برگزاری بیست و چهارمین شورای هماهنگی امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه۱۸

تهران (پانا) - بیست و چهارمین شورای هماهنگی امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری، با حضور ملکشاهی معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری شهر تهران، عطاءاله فروتن، مدیرآموزش و پرورش منطقه و مسئولین کمیته های انتخابات تهران در سالن اجتماعات حضرت معصومه(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و چهارمین شورای هماهنگی امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه۱۸

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، دراین نشست فروتن مدیرآموزش و پرورش منطقه18، ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تقدیر اززحمات فرمانداری و کلیه نهادها در آیین بازگشایی مدارس با حضور ریاست محترم جمهوری در آموزش و پرورش منطقه18، به آغاز جلسات هماهنگی امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری ازماه ها قبل اشاره نمود و توضیحاتی درخصوص تعداد و مکان های شعبات اخذ رأی همچنین مشخص نمودن مسئولین نواحی، ارائه نمود.

فروتن، ضمن تأکید برتشکیل جلسات و پیگیری مصوبات نشست های هماهنگی امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان اظهار داشت: این جلسات مکررأ ادامه خواهد داشت تا از نقطه نظرات مسئولین برای برگزاری باشکوه انتخابات مورداستفاده قرارگیرد.

درادامه ملکشاهی معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری شهر تهران، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص انتخابات، که هرکسی اعتقادی به این کشور و امنیت آن دارد بایدپای صندوق رأی بیاید، بیان نمود: وظیفه ما درقبال بیانات رهبری این است که تمام مقدمات لازم را برای این امرمهم فراهم نماییم و انتخابات را با شور و نشاط و شعف برگزار نماییم.

ملکشاهی ضمن اشاره به صیانت حقوق شهروندی نکاتی دررابطه با راهبردهای انتخاباتی ارائه نمود و به آسیب شناسی انتخابات پرداخت.

گفتنی است، آسیب شناسی درانتخابات، افزایش نیرو، برآورد امکانات، بررسی وضعیت و تعداد شعب اخذ رأی، هماهنگی کمیته های مناطق از مواردی بود که در این نشست بررسی شد و هر یک از اعضا و مسئولین مناطق مختلف تهران گزارشاتی را ارائه کردند.

شایان ذکراست، درانتها مدیرآموزش و پرورش منطقه18، آمادگی منطقه را نسبت به برگزاری خوب و باشکوه انتخابات اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار