اولویت های حوزه معاونت پرورشی شهر تهران اعلام شد

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جمع کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق 19 گانه شهرتهران توجه به 3 منشور نورانی قرآن، عترت و نماز را مهمترین اولویت حوزه معاونت پرورشی اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اولویت های حوزه معاونت پرورشی شهر تهران اعلام شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق 19 گانه حضور یافته بود اعلام کرد: با توجه به سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز مهمترین اولویت حوزه پرورشی است.

کریمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خاطرات و نام شهدای گرانقدر اعلام کرد ما هر چه داریم از برکت خون شهدا می باشد و باید پاسداشت ارزشها را داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اولویت های اداره قرآن، عترت و نماز را بدین گونه اعلام کرد: توجه و اهتمام ویژه نسبت به نماز جماعت با حضور روحانیون معظم و معزز/ توسعه کمی و کیفی دارالقرآن ها/ توجه به محتوای آموزشی در دارالقرآن ها/ بازدید و نظارت دقیق از فعالیت تهای قرآنی در مدارس و مجامع قرآنی.

وی افزود: توجه به برنامه های قرآنی مبتنی بر رویکرد ساحت دینی و اعتقادی و اخلاقی میتنی بر سند تحول بنیادین که به مشابه قانون اساسی برای آموزش و پرورش است.
کریمی حضور روحانیون را در مدارس فرصت مناسبی ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه بیش از 1200 نفر در مدارس شرکت داشتند. استفاده از اتاقهای فکر در اداره کل و مناطق از مهمترین کارهایی است که باید صورت گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: برنامه ها در مدارس باید با خروجی مناسب توأم باشد و نشاط اجتماعی، اخلاقی و معنوی را با خود به همراه داشته باشد.

کریمی همچنین از خدمات چندین ساله آقای حسینی فر رئیس سابق اداره قرآن، عترت و نماز نیز تشکر و قدردانی کرد و هدیه و لوح تقدیری به رسم یادبود به ایشان اهداء کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار