آمادگی شبانه روزی سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز

همدان (پانا) - سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، ارائه مطلوب خدمات شهری از سوی شهرداری ها را بدون همکاری و حمایت شهروندان غیر ممکن دانست.

کد مطلب: ۹۵۷۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی شبانه روزی سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز

محمدعلی گلشن با بیان این که سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ به صورت شبانه روزی و در کلیه ساعات اداری و غیر اداری آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص ساخت و سازهای غیرقانونی ، سدمعبر و ... است، تصریح کرد: شهروندان می توانند با شماره گیری تلفن ۱۳۷ و ارتباط با همکاران ما در این مرکز اقدام به ارائه گزارشات و شکایات خود کرده و ضمن دریافت کد رهگیری و ثبت در این سامانه نسبت به پیگیری درخواست خود از شهرداری اقدام کنند.

گلشن با اشاره به فعالیت شبانه روزی گشت های کنترل ساختمان در محدوده و حریم قانونی مناطق چهارگانه شهری، اظهار کرد: یکی از معضلات کنونی شهرها ساخت و سازهای غیر قانونی است که نه تنها باعث هدررفت بیت المال در برخورد با این امور می شود بلکه خسارت های جبران ناپذیر مالی و حتی جانی به علت رعایت نکردن اصول فنی در مقاوم سازی ساختمان به عاملان اینگونه تخلفات وارد خواهد کرد.

او با بیان این که در ساخت و سازهای غیرمجاز اصول سه گانه بهداشتی، شهرسازی و فنی رعایت نمی شود، گفت: همکاری مردم در اطلاع رسانی و گزارش این نوع تخلفات به شهرداری، کمک شایانی در برقراری نظم و انضباط شهری و اجرای ساخت و سازهای استاندارد و ایمن خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار