معاون میراث فرهنگی مازندران: طرح «همیار گردشگر» در مدارس اجرا می‌شود

ساری (پانا) -معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی مازندران با اشاره به طرح «همیار گردشگر» که دو سال قبل با همکاری آموزش و پرورش کلید زده شد، از اجرای آن در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون میراث فرهنگی مازندران: طرح «همیار گردشگر» در مدارس اجرا می‌شود

مهران حسنی معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران امروز در آیین نواختن زنگ گردشگری در مدرسه دخترانه شاهد ساری با بیان اینکه سالانه میلیون ها نفر مهمان مازندران هستند گفت: برای اینکه سفر خوب و مطلوب صورت گیرد بسیاری از دستگاه های خصوصی و دولتی باید خدمات رسانی داشته باشند.

او افزود: برای سفر هر گردشگر بیش از ۵۰ دستگاه دولتی و خصوصی به ارائه خدمات می پردازند تا خاطره خوب از سفر و رضایت گردشگری حاصل شود.

حسنی هدف حضور مسئولان را در مدارس را ترویج فرهنگ گردشگری پذیری بیان کرد و گفت: بخشی از اقتصاد استان وابسته به گردشگری است و نباید گردشگر را به عنوان پول بنگریم بلکه باید نگاه سرمایه ای داشته باشیم.

او از تهیه طرحی به عنوان همیار گردشگر در استان خبر داد و گفت: این طرح دو سال قبل با همکاری آموزش و پرورش کلید زده شده است ولی ادامه نیافت.

معاون میراث فرهنگی مازندران یادآور شد: باید از وجود دانش آموزان به عنوان همیار گردشگر برای ترویج فرهنگ گردشگری بهره برده شود.

افتتاح طرح‌های گردشگری و بومگردی و پروژه های عمرانی از جمله برنامه‌های هفته گردشگری در مازندران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار