فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

مقاومت مهم‌ترین راهبرد دنیای اسلام برابر زیاده‌خواهی مستکبران است

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مقاومت و ایستادگی مهم‌ترین راهبرد دنیای اسلام برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران عالم است.

کد مطلب: ۹۵۷۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت مهم‌ترین راهبرد دنیای اسلام برابر زیاده‌خواهی مستکبران است

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران در دوران‌های مختلف مدافع ارزش‌های انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی با اشاره به نقش مردم در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب گفت: این مردم با هدایت و رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) با آگاهی و بصیرت خود در هشت سال دفاع مقدس جانانه برابر دشمنان و ابرقدرت‌های جهان ایستادگی و مقاومت کردند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: مقاومت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی برابر دشمنان تا بن دندان مسلح سبب شد که دفاع آن دوران را امام خمینی (ره) دفاعی مقدس نام نهند.

دامغانی اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس همان جوانانی که امام خمینی (ره) بر آن‌ها اعتماد کردند خلاقیت و تلاشی بی‌نظیر و بی‌مانند را از خود نشان دادند و حماسه‌ها آفریدند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب بر بهره‌مندی از ظرفیت جوانان خلاق و آینده‌ساز تأکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی، حسینی و مکتب بسیجی بود که مایه فخر و مباهات ملت ایران شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه باید همچون شهدای دوران دفاع مقدس که با سلاح مقاومت برابر مستکبران عالم ایستادند؛ امروز الگوبرداری شود گفت: مقاومت مهم‌ترین راهبرد دنیای اسلام برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران است.

دامغانی به تحریم و فشار اقتصادی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی بهترین راهکار مقابله اتکا به توان داخلی است.

وی حمایت از تولیدات داخلی را مایه اقتدار نظام اسلامی دانست و آن را مهم‌ترین قدرت بازدارندگی ایران عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار