معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان خبر داد:

برگزاری اردوی جهادی مددکاران استان سمنان در کالپوش

سمنان (پانا) - معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری اردوی جهادی مددکاران این استان در منطقه کالپوش در شرق استان سمنان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی جهادی مددکاران استان سمنان در کالپوش

سیده‌فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد استان سمنان، در جلسه مشترک مددکاران کمیته امداد استان سمنان در روستای نردین با هدف رسیدگی به مددجویان منطقه کالپوش اظهار کرد: بیش از ۱۱ نفر از مددکاران استان سمنان در قالب اردوی جهادی در روستاهای نردین، تلوبین، حق‌الخواجه و گلستان منطقه کالپوش حضور یافتند.

وی تصریح کرد: این مددکاران با هدف رسیدگی به وضع مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل‌های معیشتی، درمانی، مسکن، تحصیلی، خدمات مشاوره، ازدواج، مسکن، ارائه خدمات حمایتی سربازی به فرزندان مددجویان، جهیزیه، اشتغال، خدمات فرهنگی، سفر به اماکن زیارتی و بررسی رسیدگی خدمات حمایتی به این منطقه محروم سفر کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: این گروه از روز پنج‌شنبه، ششم مهرماه به مدت سه روز تا شنبه، هشتمین روز از آغاز پاییز ماه در منطقه کالپوش حضور دارند.

تقوی بیان کرد: مددکاران کمیته امداد استان سمنان در اردوی جهادی دو روزه بیش از 100 منزل مددجویان تحت حمایت کمیته منطقه کالپوش روستاهای تلوبین، نردین، حق‌الخواجه و گلستان را با هدف آگاهی از وضع خدمت‌رسانی به این عزیزان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار