نماینده مردم گرمسار و آرادان:

ایران در حوزه گردشگری و کشاورزی وابسته به دیگر کشورها نیست

سمنان (پانا) - نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تاکید بر اینکه ایران در حوزه گردشگری و کشاورزی وابسته به دیگر کشورها نیست، گفت: رونق تولیدات داخلی تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

کد مطلب: ۹۵۷۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ایران در حوزه گردشگری و کشاورزی وابسته به دیگر کشورها نیست

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، در جلسه شورای اداری آرادان به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی ناعادلانه علیه ایران اسلامی رونق تولیدات داخلی است، اظهار داشت: ایران در دو حوزه کشاورزی و گردشگری به خارج از کشور وابستگی ندارد و این دو مقوله مهم عامل اصلی توسعه اقتصادی در کشور محسوب می‌شوند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ اشتغال موجود و ایجاد توسعه پایدار در کشور بیان کرد: همراهی برخی کشورهای اروپایی با آمریکای ظالم شرایط اقتصادی را در ایران سخت‌تر می‌کند و این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان و دولتمردان در راستای تقویت تولیدات داخلی است.

مجلس پیشرو در ایجاد شفافیت

نماینده مردم گرمسار و آرادان با بیان اینکه جلب رضایت و اعتماد عموم مردم ازجمله رویکردها و سیاست‌های مهم مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: عده‌ای با تخریب مجلس شورای اسلامی درصدد ایجاد تفرقه هستند که باید از تحقق اهداف این افراد جلوگیری شود.

کاتب با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی همواره در ایجاد شفافیت در امور کشور پیش رو است، تصریح کرد: تخریب و تضعیف ارکان نظام گامی مؤثر در تحقق اهداف دشمنان در راستای نابودی انقلاب اسلامی ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار