به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

۲۰ سرباز نمونه استان سمنان تجلیل شدند

سمنان (پانا) - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تجلیل ۲۰ سرباز نمونه استان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: این سربازان در معیارهایی همچون نظم و کارآفرینی برتر هستند.

کد مطلب: ۹۵۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ سرباز نمونه استان سمنان تجلیل شدند

سرهنگ محمد سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در آئین تجلیل از سربازان استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی سپاه استان ضمن بیان اینکه ۲۰ سرباز نمونه به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شدند، اظهار داشت: این سربازان در معیارهایی همچون نظم، کارآفرینی، علم و توجه به خانواده برتر شناخته شدند.

وی بابیان اینکه ملاک یگان‌های نظامی و انتظامی در انتخاب این سربازان نمونه بصیرت و دین‌داری است، خاطرنشان کرد: تقویت و ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی در سربازان ازجمله رویکردهای جدی نظام در تعلیم و تربیت نیروهای انسانی است.

لزوم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سرباز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به اینکه دفاع مقدس بیانگر روایت‌هایی از ایثارها و فداکاری‌ها و رشادت مردان غیور ایرانی بود، تصریح کرد: حفظ این ارزش‌ها و ترویج روحیه شهادت‌طلبی در نوجوانان و جوانان نسل جدید از اولویت‌های مهم نظام است.

سلامی بابیان جایگاه ویژه سربازان در دفاع مقدس، بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سرباز دفاع مقدس که در این مدت حماسه‌آفرینی کردند در دستور کار قرار دارد.

جنگ تحمیلی طولانی‌ترین جنگ قرن

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: جنگ تحمیلی یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های قرن بیست و دوم بود که با پیروزی ایران اسلامی خاتمه یافت.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی ناعادلانه بود و درواقع ایران با ۲۷ کشور دنیا در ستیز بود، افزود: در این مدت ملت غیور ایرانی با دست‌های خالی در مقابل ظلم دشمنان ایستادگی کرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار