رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی شهرستان سمنان:

دولت برای رونق تولید به پویایی بخش فروش کالا توجه کند

سمنان (پانا) - رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی شهرستان سمنان گفت: دولت برای رونق تولید و کسب و کار در کشور به پویایی بخش فروش کالا در اصناف توجه کند.

کد مطلب: ۹۵۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دولت برای رونق تولید به پویایی بخش فروش کالا توجه کند

علی اکبر صیادجو رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی شهرستان سمنان، گفت: اولویت دولت برای تحقق شعار سال ارائه تسهیلات و حمایت ویژه از بخش صنعت و تولید است که این رویکرد تک بُعدی روند توسعه اقتصادی در کشور را کُند می‌کند.

وی اضافه کرد: دولت برای خارج کردن بازار عرضه و تقاضا از رکود باید برنامه مناسب داشته باشد که این رویه به اقتصاد کشور آسیب می‌زند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان ادامه داد: ۱۷۵ واحد صنفی لوازم خانگی در مرکز استان دارای پروانه کسب است که در ۶ ماه گذشته ۱۰ درصد از این فروشگاه‌ها به دلیل رکود بازار تعطیل شد.

صیادجو تصریح کرد: سهم فضای مجازی از فروش کالا در کشور ۱۶.۴ درصد از مجموع کل است که این رویه به خرید مستقیم مردم و حذف واسطه‌ها منجر شد و این سبک خرید در رکود بازار اصناف در برخی از شهرهای بزرگ کشور بی تاثیر نبوده است.

وی اضافه کرد: وضعیت تجارت در کشور چندان رضایت بخش نیست و با ادامه این روند خسارت‌های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می شود.

رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی شهرستان سمنان افزود: اکنون فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهم هشت درصدی از میزان کل فروش کالا در کشور دارند که رغبت مردم برای خرید از این مراکز در سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار