از محل صرفه جویی حذف قبوض کاغذی برق صورت گرفت؛

توزیع 2هزار بسته های آموزشی و نوشت افزار دانش آموزی در استان سمنان

سمنان (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: از محل صرفه جوئی طرح ملی قبض سبز در راستای حذف قبوض کاغذی برق، دو هزار بسته آموزشی و نوشت افزار دانش آموزی در استان سمنان توزیع می شود.

کد مطلب: ۹۵۷۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 2هزار بسته های آموزشی و نوشت افزار دانش آموزی در استان سمنان

سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مراسم اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان اظهار کرد: طی برنامه ای هماهنگ و در یک اقدام خداپسندانه از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر و شرکت های توزیع برق کشور، 100 هزار بسته آموزشی و لوازم التحریر از محل صرفه جوئی حاصل از حذف سالانه قبوض کاغذی در بین دانش آموزان کم برخوردار و مناطق محروم توزیع می گردد که سهم استان سمنان دو هزار بسته می باشد.

وی با اشاره به این که قبض های کاغذی برق از ابتدای مهرماه امسال دیگر صادر نمی شود افزود: با اجرای این طرح، هرسال از قطع 12 هزار اصله درخت بزرگ جلوگیری می شود و با توجه به این که یک درصد مشترکان برق کشور به استان سمنان اختصاص دارد، از قطع 120 اصله درخت در استان پیشگیری خواهد شد.

وی با بیان این که تا کنون اطلاعات بیش از 92 درصد مشترکان استان برای حذف صورت حساب کاغذی در سامانه ثبت گردیده یادآور شد: کاهش ترددهای غیرضرور درون شهری، جلوگیری از آلودگی محیط زیست، احترام به حقوق شهروندی و افزایش رضایت مندی مردم، از جمله منافع اجرای طرح حذف قبوض کاغذی است.

موسوی زاده همچنین در این آئین، نکات لازم پیرامون مدیریت مصرف برق را یادآور شده و تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان یاوران برق می توانند در مدرسه و منزل راه های صحیح مصرف برق را به کار بسته و به اعضای خانواده هم آموزش دهند.

گفتنی است در مراسم آغازین این طرح که در یکی از مدارس ابتدائی برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از معاونین و مدیران این دو دستگاه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار