رئیس بیمارستان شفا سمنان:

روزانه ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس بیمارستان شفا سمنان بابیان اینکه بازسازی اتاق‌های عمل و ریکاوری این بیمارستان برای افزایش رضایت مردم صورت گرفت، گفت: روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان انجام می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۶۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
روزانه ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود

محمدرضا خدادی رئیس بیمارستان شفا سمنان، بابیان اینکه روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود، ابراز داشت: طی چهارماهه نخست سال جاری یک هزار و ۲۰۰ عمل جراحی در این مرکز صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه بازسازی اتاق‌های عمل و ریکاوری از جمله اقداماتی بود که برای افزایش رضایت عمومی انجام شد، افزود: در چهار اتاق عمل این بیمارستان به‌صورت شبانه‌روزی اعمال جراحی سرپائی و بستری در زمینه‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی صورت می‌گیرد.

رئیس بیمارستان شفا سمنان بابیان اینکه پزشکان متخصص زنان، ارتوپد، مغز و اعصاب در اتاق‌های عمل این بیمارستان حضور دارند، ابراز داشت: در راستای ارتقای خدمات، تابستان امسال هم هتلینگ بخش سی‌سی‌یو بیمارستان به بهره‌برداری رسید تا رضایتمندی مراجعان از کمیت و کیفیت خدمات صورت گیرد.

خدادی در ادامه تصریح کرد: عمل‌های جراحی مانند آرتروسکوپی، تعویض پروتز، ترمیم ای‌سی‌ال، لوزه، چشم، هیسترکتومی، سزارین و غیره ازجمله مواردی است که برای بیمه‌شدگان سازمان به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه استراتژی بیمارستانی و همچنین در کنار آن تلاش و اهتمام کارکنان بیمارستان بر این مهم معطوف شده است که خدماتی درخور و شایسته بیمه‌شدگان به آن‌ها ارائه شود، افزود: بیمارستان شفای سمنان تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان محسوب می‌شود که از سال ۷۳ در حال ارائه خدمات درمانی در بخش‌های سرپائی و بستری به بیمه‌شدگان این سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار