جلوه سوگ در نمایش« تعزیت خورشید »

تهران (پانا) - معاون آفرینش و اجرای مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 از برگزاری دو اجرای متوالی نمایش تعزیه خوانی به مناسبت ایام محرم و صفر در بوستان اعتماد خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جلوه سوگ در نمایش« تعزیت خورشید »

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری، قاسم بهرامی پور با بیان این مطلب افزود: ویژه برنامه تعزیت خورشید در قالب اجرای دو نمایش تعزیه خوانی با موضوع حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام حسین(ع) به سرپرستی حسن تربتی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفتم و هشتم مهر ماه، از ساعت 15 تا 17 در بوستان اعتماد برگزار می‌شود.
بهرامی پور در ادامه گفت: به تصویرکشیدن حماسه وفاداری حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و قبول نکردن امان نامه و شرح رشادت‌های حضرت علی‌اکبر‌(ع) و همچنین شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به همراه یاران باوفای ایشان در واقعه‌ی کربلا که می‌تواند به عنوان سرمشق و الگوی زندگی امروز ما قرار گیرد، از نکات برجسته نمایش تعزیه خوانی است.
گفتنی است؛ تعزیت خورشید در ادامه ویژه برنامه‌های فرهنگی آیینی «جلوه‌ سوگ» با هدف گسترش و تعمیق شناخت عمومی از الگو‌های دینی و پاسداشت هنراصیل ایرانی اسلامی در قالب نمایش تعزیه خوانی و به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 برگزار می‌شود.
علاقه مندان برای تماشای نمایش «تعزیت خورشید» می‌توانند در روزهای ذکر شده به نشانی: خیابان قزوین، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی؛ بوستان اعتماد مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55135553 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار