نشست راهبران آموزشی- تربیتی و سرگروه های آموزشی با حضور معاونت پشتیبانی و معاون ابتدایی آموزش و پرور شادگان

شادگان - ( پانا ) - نشست راهبران آموزشی- تربیتی و سرگروه های آموزشی با حضور معاونت پشتیبانی و معاون ابتدایی آموزش و پرور شادگان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست راهبران آموزشی- تربیتی و سرگروه های آموزشی با حضور معاونت پشتیبانی و معاون ابتدایی آموزش و پرور شادگان

غلامرضا منصوری معاون پشتیبانی ضمن عرض خیر مقدم به سرگروه ها و راهبران آموزشی- تربیتی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پروژه مهر98، توصیه های لازم جهت شروع سال تحصیلی جدید و بالا بردن کیفیت آموزشی به راهبران آموزشی- تربیتی و سرگروه ها بیان نمود.

جواد جنامی معاون ابتدایی به معرفی شعار سال حوزه ابتدایی این مدیریت_ معلم خلاق، دانش آموز پویا، مدرسه پرنشاط_ و به معرفی سرگروه های جدید وبه تبیین اهداف و وظایف سرگروه ها به عنوان موتور محرکه آموزش پرداخت.

در ادامه این نشست معاون آموزشابتدایی با توجه به اهمیت نقش راهبران آموزشی و تربیتی خاطر نشان کرد: با توجه بر لزوم نظارت بر مدارس، از کلیه راهبران آموزشی و تربیتی و سرگروه ها در جهت ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس به تشکیل کارگاه های درون مدرسه ای و بازدید از مدارس و بررسی عملکرد آنان و ارئه گزارش به این مدیریت تاکید نمودند

در پایان جواد جنامی معاون آموزش ابتدایی از تلاش خستگی ناپذیر و اقدامات مجدانه سرگروه های آموزشی و راهبران آموزشی تربیتی 98-97 در حهت پیشبرد اهداف آموزشی تقدیر و تشکر کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار