مدیر آموزش و پرورش چناران

مدارس عشایری دارای موقعیت های یادگیری متعدد و مطلوبی هستند

چناران (پانا) - علیرضا کلیدری مدیر آموزش و پرورش چناران در مراسم نواختن زنگ بازگشایی مدارس عشایری که در مدرسه شهید قربانی روستای قرق برگزار شد مدارس عشایری را به عنوان "مدارس اثر بخش" به لحاظ تعدد موقعیت های یادگیری بر شمرد

کد مطلب: ۹۵۶۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس عشایری دارای موقعیت های یادگیری متعدد و مطلوبی هستند

علیرضا کلیدری مدیر آموزش و پرورش چناران در آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس عشایری استان خراسان رضوی گفت: درسال تحصیلی جدید شعار سال آموزش و پرورش استان را سرلوحه کارمان قرار دادیم و در حوزه های مشارکت پذیری، مهارت آموزی و خصوصا در حوزه ایجاد انگیزه و امید بین دانش آموزان و معلمان در حال تدوین برنامه های عملیاتی و موثر هستیم
وی با اثر بخش خواندن مدارس عشایری اظهار کرد: در راهکار های سند تحول بنیادین در جهت نیل به اهداف تعلیم و تربیت عبارت "مدرسه اثربخش" دیده می شود و به اعتقاد من مدرسه اثربخش مدرسه‌ای است که موقعیت های یادگیری بیشتری را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد.
مدیر آموزش و پرورش چناران افزود: همگی خوب می دانیم که دانش آموزان در روستاهای عشایری از موقعیت های یادگیری متعدد و مطلوب تری برخوردار هستند. به نظرم می رسد با توجه به گام هایی که در این مدرسه برداشته شده است، مطلوب است که مدرسه ی شهید قربانی روستای عشایری قرق را به عنوان یک مدرسه تراز سند تحول بنیادین و یک "مدرسه اثر بخش" عشایری معرفی کنیم و به امید اینکه تمام مدارس ما در این مسیر حرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار