بازدید مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از طرح های نیمه تمام منطقه لاشار

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اقدامات انجام شده در پروژه مهر و پروژه های نیمه تمام عمرانی منطقه لاشار در جنوب این استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۵۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از طرح های نیمه تمام منطقه لاشار

حمیدرضا رخشانی با حضور در منطقه لاشار، از اقدامات انجام شده پروژه مهر و پروژه های نیمه تمام و درحال ساخت آموزش و پرورش منظقه لاشار(مجتمع شبانه روزی اسپکه، مجتمع شبانه روزی چانف، مدرسه سه کلاسه جگردگ، مدرسه سه کلاسه سیف آباد، مدرسه سه کلاسه گسگو، مدرسه شش کلاسه محمد آباد) بازدید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه مجموعه بازدید ها این منطقه، اظهار کرد: از مهمترین عوامل موثر در پویایی مدراس ایجاد و ساخت فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان است.
او ادامه داد: در حاشیه شهرها و مناطق محروم استعدادهای درخشانی وجود دارد که از فضاهای آموزشی مناسبی برخوردار نیستند لذا با توسعه و ساخت فضاهای مناسب، اقدامات مهمی در راستای ارتقاء و کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی دانش آموزان صورت خواهد گرفت.

رخشانی تصریح کرد: بر آنیم که با مشارکت و کمک خیرین بزرگوار نیازهای ضروری مدارس مناطق محروم بر طرف شود.
او در پایان گفت: رسیدگی به امور دانش‌آموزان یک وظیفه همگانی و انسانیست که بایستی تمامی همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین سایر نهاد ها با کمک یکدیگر امکانات خوبی را برای دانش آموزان مهیا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار