رئیس جعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر خبر داد: نجات خانواده مفقود شده دلگانی در حوالی کوه خضر

زاهدان (پانا) - رئیس جعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از پیدا شدن خانواده مفقود شده دلگانی در حوالی کوه خضر شهرستان بزمان خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۶۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر خبر داد: نجات خانواده مفقود شده دلگانی در حوالی کوه خضر

محمدرضا کُرد در مصاحبه با خبرنگار پانا اظهار کرد: خانواده ۶ نفره دلگانی که به قصد زیارت کوه خضر عازم شهر بزمانشده بودند متاسفانه در بین راه مسیر را اشتباه می پیمایند و مفقود می شوند.

او ادامه داد: پس از گذشت چندین ساعت تلاش در جهت یافتن مسیر اصلی، آذوقه شان به پایان می رسد و حوالی ساعت ۱۴ با جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تماس گرفته و مفقودی خود را اعلام می کنند.

رئیس جعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: از ساعت ۱۴ بعد ازظهر پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ دو تیم پشتیبانی "واکنش سریع جمعیت هلال احمر ایرانشهر" به کوه های خضر بزمان اعزام شدند که در حدود ساعت۲۰ همان روز، آن خانواده را در کوهستانهای اطراف پیدا می کنند.

او در پایان با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی این خانواده خوب است، گفت: خانواه ها بایستی هنگام ورود به مناطق کوهستانی تمامی نکات ایمنی را رعایت و با در نظر گفتن علائم موجود در مسیر، خط سیر صحیح را دنبال کرده و از مسیر اصلی خارج نشوند.

خبرنگار دانش آموز: زهرا سلطان آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار