دستگیری مادری که کودک ۹ ساله خود را به چاه انداخت

تهران (پانا) - مادری که در اطراف شهرستان کازرون پسر بچه ۹ ساله خود را به داخل یک چاه ۸ متری انداخته بود توسط ماموران انتظامی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کد مطلب: ۹۵۶۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری مادری که کودک ۹ ساله خود را به چاه انداخت

به‌گزارش ایرنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در این‌باره گفت:‌ اول مهرماه جاری، ماموران انتظامی خبری مبنی‌بر مفقودی یک کودک ۹ ساله در یکی از روستاهای توابع شهرستان کازرون دریافت کردند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ کاووس محمدی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده در نهایت ماموران به مادر این کودک که مفقودی او را اعلام کرده بود مظنون و تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند.

او اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های صورت گرفته مادر این کودک به جرم خود اقرار و اعلام کرد کودک خود را به دلیل شیطنت و اذیت کردن در چاه انداخته است.
او با بیان اینکه کودک ۹ ساله در چاه پیدا شد افزود: با تلاش ماموران نیروی انتظامی و عوامل امدادی، کودک زنده از چاه بیرون آورده شد و به بیمارستان اعزام و در آنجا بستری و تحت درمان قرارگرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: مادر این کودک با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار از آن طریق روانه زندان شد.
محمدی همچنین گفت: اخیرا فیلمی در فضای مجازی مبنی‌بر ربوده شدن این کودک توسط سرنشینان یکدستگاه خودرو و انداخته شدن او در چاه توسط آنان منتشر شده است که اساسا کذب محض بوده و با عوامل انتشار دهنده این‌گونه اخبار برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و لازم است که شهروندان هرگونه اخباری را در این‌باره از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.
شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار