مددی‌:‌ سند تحول بنیادین ، فردایی روشن برای دانش آموزان رقم می زند

بوشهر(پانا)_ مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت : حل مشکلات آموزش و پرورش با عمل به مصوبات سند تحول امکان پذیر است .

کد مطلب: ۹۵۶۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مددی‌:‌ سند تحول بنیادین ، فردایی روشن برای دانش آموزان رقم می زند

رضا مددی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: آموزش و پرورش دستگاه عظیم انسان‌ساز است که با تربیت اسلامی می‌توان موجب پویایی و خلاقیت دانش‌آموزان شود.

او در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: حیات طیبه مبتنی بر تعالیم اسلامی و آموزه‌های دینی مسیر زندگی دانش‌آموزان را متحول می‌کند.

مددی افزود: مدیران، معلمان، مربیان پرورشی و مشاوران با افزایش سطح آگاهی و معرفت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول، آنان را برای فردایی بهتر و سازنده مهیا می‌سازند.

مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: حل مشکلات آموزش و پرورش با عمل به مصوبات سند تحول امکان‌پذیر است.

مددی افزود: سیاست آموزش و پرورش تقویت کارکرد های فرهنگی و اجتماعی در مدارس است.

او با بیان اینکه تعلیم و تربیت متعلق به همه آحاد جامعه است، تصریح کرد: سیاست آموزش و پرورش جلب مشارکت‌های حداکثری همه نهادها، سازمان‌ها، شخصیت‌های علمی، فرهنگی و دینی برای تعلیم و تربیت است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه تعلیم و تربیت مسئولیت سیاست‌گذاری آن با آموزش و پرورش است افزود: مدرسه متعلق به همه مردم است و باید کوشش شود مدرسه‌ها در صدر قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار