ثبت شش وقف جدید در شهرستان شیروان

شیروان(پانا)- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان از ثبت شش وقف جدید در شش ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۶۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت شش وقف جدید در شهرستان شیروان

حجت الاسلام علی پرهیزکار در جمع اصحاب رسانه شهرستان شیروان گفت:این وقف های جدید به ارزش پنج میلیارد ریال و با نیات برگزاری آیین بزرگداشت ویژه ائمه اطهار(ع)، عمران و آبادانی مساجد، کمک به مستمندان و امور خیریه و عام المنفعه ثبت شده است.

وی افزود: بسیاری از افراد جامعه شاید توانایی مالی انجام وقف به صورت گسترده را نداشته باشند اما می توانند به صورت مشارکتی و با خرید سهم های اندک در این امر خیر سهیم بوده و نام خود را به عنوان واقف در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ثبت نمایند.

پرهیزکار در ادامه اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون 60 جلد سند مالکیت جهت موقوفات گرفته شده و همچنین20 قرارداد اجاره جدید تنظیم و 286 قرارداد اجاره نیز تمدید گردیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان از اجرای ساخت پروژه 6 واحدی مسکونی با پیشرفت 70 درصدی در قالب سرمایه گذاری خبر داد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان در جهت تحقق شعار سال، آمادگی سرمایه گذاری در حوزه های تولیدی، کشاورزی و ... را دارد.

وی افزود: این اداره حدود 700 میلیارد ریال از اشخاص حقیقی و حقوقی مطالبه دارد که به جد پیگیر وصول این مطالبات هستیم.

پرهیزکار از برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی در قالب بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی در امام زاده حمزه الرضا(ع) نیز خبر داد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار