اتاق «بازی‌درمانی» در مدرسه استثنایی مردانی آذر تبریز افتتاح شد

تبریز(پانا) - آیین افتتاح اتاق «بازیدرمانی» ویژه دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در مجتمع آموزشی استثنایی غلامرضا مردانی آذر ناحیه یک تبریز برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
اتاق  «بازی‌درمانی» در مدرسه استثنایی مردانی آذر تبریز افتتاح شد

جعفر پاشایی در این آیین تاکید کرد: ارتقای کمیت و کیفیت خدمات توانبخشی مورد نیاز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سه حوزه اعم از آموزشگاه، ارجاع به مراکز درمانی و ارائه فعالیت‌های متمرکز، به پشتوانه خیران و نیروهای متخصص تحت پوشش در دستور کار بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای تقویت روحیه و نشاط دانش‌آموزان استثنایی به طور جدی مورد توجه است، افزود: اتاق‌های بازی با رویکرد درمانی و کمک‌آموزشی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه با همین هدف راه‌اندازی شده است.

پاشایی بازی‌درمانی را روشی ساده برای پی بردن به انگیزه‌ها، ترس‌ها، آرزوها و احساسات کودکان عنوان کرد و گفت: از آنجا که بازی کردن فرآیندی اجتماعی است کودک امکان برقراری ارتباط با سایر همسالان را پیدا می‌کنند و احترام به خود ودیگران را می‌آموزد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان اذعان کرد: در این مرکز خدمات مشاوره‌ای بازی‌درمانی به منظور کاربردی کردن این مقوله برای دیگر مراکز نیز ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار