هیچ گونه تفکیکی بین دانش آموزان اتباع خارجی و ایرانی در کشور وجود ندارد

یزد(پانا)- معاون مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشوروزارت آموزش وپرورش : هیچ گونه تفکیکی بین دانش آموزان اتباع خارجی و ایرانی در کشور وجود ندارد و تبعیض هم نیست و هیچ مدرسه ای در کشور نداریم که صد در صد ویژه اتباع باشد بلکه همه در کنار هم تحصیل می کنند.

کد مطلب: ۹۵۶۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هیچ گونه تفکیکی  بین دانش آموزان اتباع خارجی و ایرانی در کشور وجود ندارد

"میترا تیموری " در مراسم بهره برداری از یک مدرسه دریزد گفت : سیاست مسوولان کشورایران، ادغام آموزش پناهندگان در آموزش رسمی کشور است و هم اکنون آموزش برابر و با کیفیت به دانش آموزان یاد شده ارائه می شود.

" تیموری " افزود : کشور ایران با تمام مسائل و مشکلاتی که دارد سعی کرده آبرومندانه و با گشاده دستی به دانش آموزان اتباع خارجی خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه کند اما متاسفانه آنچنان که باید و شاید از حمایت‌های سازمان های بین المللی برخوردار نیستیم.

وی با اشاره به وجود 17 هزار دانش آموز اتباع خارجی در استان یزد افزود: ما نیاز داریم سازمانهای بین المللی بیشتر ما را کمک و یاری کنند.

ایشان با بیان اینکه بیشترین بار مسولیت دانش آموزان اتباع بیگانه مربوط به دوره ابتدایی است افزود: در وزارت آموزش و پرورش برنامه های توانمندسازی و دانش افزایی در مدارسی که بیشترین درصد دانش آموزان اتباع خارجی را دارند در دستور کار داریم.

این مسئول تصریح کرد: هیچ گونه تفکیکی بین دانش آموزان اتباع خارجی و ایرانی در کشور وجود ندارد و تبعیض هم نیست و همچنین هیچ مدرسه ای در کشور نداریم که صد در صد ویژه اتباع باشد بلکه در حال حاضر 489 هزار و 254 دانش آموز اتباع خارجی در کنار دانش آموزان ایرانی مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار