کریمی: طرح هایی مانند طرح شهید بهنام محمدی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

تهران (پانا) - همایش مدیران ومربیان ،طرح شهید بهنام محمدی با حضور سرداریزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل و مدیران مدارس شهر تهران در محل تالار فرهنگ برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: طرح هایی مانند طرح شهید بهنام محمدی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ،در همایش طرح شهید بهنام محمدی، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران ضمن خیرمقدم خدمت سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و مدیران مدارس شهر تهران، اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس هستیم که پاسداشت ارزشهای نظام مقدس ما است و ما در هفته ای قرار داریم که باید تاریخ اوراق زرین انقلاب اسلامی را ورق بزنیم.

در ادامه کریمی اضافه کرد: اولین نکته ای شهدا به ما آموختند این بود که همه ی ما بیاموزیم تابع مطلق ولایت فقیه باشیم، نکته دومی که باید از شهدا بیاموزیم این است که هفته ی دفاع مقدس را سرلوحه ی خود قرار دهیم وانقلابی باشیم و انقلابی بمانیم و نکته سوم این که شهدا جان را به جانان تقدیم کردند و بهشت را برای خود خریدند.

در ادامه معاون پرورشی اداره در خصوص طرح شهید بهنام محمدی افزود: در زمینه طرح شهید بهنام محمدی باید بگویم، این طرح سال هاست که در حال انجام شدن است با برسی این طرح چند نکته مهم و اساسی بدست می آید که اگر بطورعمیق به آنها نظر کنیم به یک نتایج بسیار ارزشمند خواهیم رسید.

اولین نکته ی اساسی این طرح این است که بین خانه، مدرسه و مسجد یک پیوند عمیق و اساسی ایجاد نموده است؛ اعتقاد ما براین است که اگر این سه ضلع در کنار هم قرار گیرندبسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت. نوجوان ما در سلسله دوران بحران هویت نیاز مبرمی دارد در گروه همسالان قرار گیرد ،تحت گروه مربیان قرار گیرد و از همه مهم تر آموزش های لازم را فراگیرد.

نکته دومی که در این طرح وجود دارد و کاملا با مفاد سند تحول بنیادین یک هم خوانی عمیق دارد، این است که کمک می کند به تقویت ساحت هایی مثل اعتقادی، تربیتی،اخلاقی، فن آوری وعلمی، لذا کاملا با سند تحول بنیادین مطابقت دارد.

نکته سوم که ما روی آن حساسیت زیادی داریم این است که این طرح به مقدار قابل توجهی از آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار