مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را اعلام کرد

شعار امسال «مدرسة صالح در گام دوم انقلاب»

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، آغاز سال تحصیلی 99-98 را با شعار «مدرسه صالح در گام دوم انقلاب» اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۵۶۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شعار امسال «مدرسة صالح در گام دوم انقلاب»

محمد دستورانی ضمن اعلام آغاز سال تحصیلی 99-98 برای بیش از 123 هزار و 500 دانش آموز استان سمنان، سرمایه آموزش و پرورش را متعلق به آحاد مردم دانست و اظهار امیدواری کرد همه ظرفیت های موجود استان همسو و همنوا برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت استانِ دین مدار و دانش پژوه سمنان به کار گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان که سخنران آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس در مرکز استان بود، با گرامیداشت تقارن آغاز مهر با هفته دفاع مقدس که یادآور عشق و سرزندگی و دلدادگی بود و ادای احترام به مقام شامخ 3 هزار شهید گلگون کفن استان به ویژه شهدای دانش آموز و معلم، گفت: در تلاش هستیم در سال جدید تعلیم و تربیت را با کیفیت تر از سال قبل در استان رقم بزنیم.

وی «مدرسه صالح در گام دوم انقلاب» را شعار سال تحصیلی جدید در استان سمنان عنوان کرد و از تلاش مجموعه آموزش و پرورش در مدرسة صالح برای تربیت و پرورشِ نسل و دانش آموزانی هویت مند که به استان، کشور، انقلاب، نظام، دین و اعتقاداتشان تعلق خاطر داشته باشند خبر داد.

دستورانی افزود: خانه و خانواده مدرسة اول و مدرسه، خانة دوم دانش آموز است ما در مدرسة صالح بنا داریم دیوار بین مدرسه و خانه و خانواده را برداریم و با پیوند این دو نهاد، محصلان از یادگیری با کیفیتی برخوردار شوند.

تولیت آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بدون تردید آموزش و پرورش از مهم ترین ارکان تمدن سازی در گام دوم انقلاب است و اگر قرار است تعلیم و تربیت بر صدر بنشیند و اولویت اول کشور و رکن رکین تمدن سازی باشد، نیازمند ارتقاء کیفیت پرورشی و آموزشی به نقطه مطلوب تری خواهد بود که ما در مدرسة صالح آن را دنبال می کنیم.

گفتنی است با آغاز سال تحصیلی 99-98 در استان سمنان، بیش از 8 هزار و 300 معلم در یک هزار و 163 مدرسه دولتی و غیردولتی، عهده دار پرورش و آموزش 123 هزار و 501 دانش آموز و امیدِ آینده این مرز و بوم اسلامی خواهند بود.

11 هزار و 500 نفر از این دانش آموزان برای اولین بار کلاس و درس و مدرسه را تجربه می کنند و کلاس اولی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار