برگزاری آیین صبحگاه مشترک آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - مراسم صبحگاه مشترک با حضور مدیر آموزش وپرورش ،همکاران اداری،حوزه بسیج دانش آموزی وفرهنگیان ناحیه دو شهر ری و جمعی از کادر سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در محوطه اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین صبحگاه مشترک آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری

در این مراسم یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در سخنانی ضمن گرامی‌داشت هفته‌ دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای فرهنگیاظهار داشت: ایثار و شهادت مردم غیور ایران اسلامی به‌ویژه جوانان و دانش آموزان که برگرفته از قیام امام حسین (ع) است، در زمان دفاع مقدس ارزشمند و ستودنی است.

او در ادامه با بیان اینکه آنان با فدای جان خویش عزت و افتخار برای میهن اسلامی آفریدند، افزود: امروز نیز ما باید با الگو گرفتن از امام حسین (ع) و عاشورای حسینی ادامه دهنده راه شهدا در راستای پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری بر ادامه دادن راه شهیدان برای دستیابی به امنیتی پایدار تاکید و خاطر نشان کرد: اکنون وظیفه مااین است که با سلاح ایمان، تقوا و علم، دستاوردهای شهیدان را پاس بداریم.

ابوالفضل کریمی راوی جنگ و از پاسداران سپاه سیدالشهدا (ع) نیز در این مراسم تهاجم فرهنگی و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی را یاد آور شد و بر هوشیاری همه آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان همیشه در صحنه برای خنثی نمودن این توطئه‌ها تاکید کرد.

او اذعان داشت: آنچه از حضرت امام حسین (ع) باید آموخت، نه تنها درس حماسه و جهاد و ظلم ستیزی است، که درس عبودیت و جوانمردی و ارزش گرایی و انس با قرآن و تکریم انسان هم باید یاد گرفت.

/خبرنگار:جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار