حجت الاسلام رضا حسن زاده:

ماه مهر، ماه تقارن مقاومت و مهرورزی است

تیتکانلو (پانا) - امام جمعه شهر تیتکانلو در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس که با حضور جمعی از مسئولین، اولیاء، آموزگاران و دانش آموزان در دبستان دخترانه عشایری شهر تیتکانلو برگزار شد گفت:شهدا و ایثارگران مظهر عشق و ایثار و از خود گذشتگی هستند و همه ما باید با درس خواندن، قدردان زحمات آنان باشیم.

کد مطلب: ۹۵۶۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ماه مهر، ماه تقارن مقاومت و مهرورزی است

وی خاطراتی از دوران کودکی خود را در مدرسه بیان نمود و افزود: ان شاء الله با کمک خیرین، هدایایی به دانش آموزان نیازمند تقدیم خواهد شد و در طول سال نیز با جایزه خدمت شما خواهیم رسید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان فاروج نیز در این آیین گفت: شما دانش آموزان عزیز، شکوفه های دوست داشتنی هستید و مدرسه خانه دوم شماست و این مدرسه شرایطی را برای شما فراهم خواهد کرد که عاشق مدرسه شوید و حتی روزهای تعطیل هم دل تان برای مدرسه تنگ شود.

حسن علی پور از والدین حاضر در این آیین درخواست نمود که همه جانبه مدرسه را همراهی کرده و دست عوامل مدرسه را گرفته تا بتوانند با همکاری مشترک بچه ها را به سرمنزل مقصود برسانند.

قرائت مشترک قرآن توسط دانش آموزان فاطمه و مریم عاطف، پخش سرود ملی، خوش آمدگویی توسط دانش آموز نسیم فخر، قرائت مشترک دکلمه توسط دانش آموزان زهرا موسوی و مریم عاطف، اجرای سرود گروهی توسط شکوفه ها با سرپرستی مریم یوسفی و مربیگری سیده مریم حسینی، عبور از زیر کتاب قرآن، افتتاح کلاس های غنچه ها(پیش دبستانی) و شکوفه ها(پایه اول)، دودکردن اسپند و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این آیین بود.

در این آیین جواد جعفری رئیس شورای شهر، اعضای شورای شهر، حسین جاهد خواجه شهردار، محمد علی فتاحی بخشدار، سروان سیاح فرمانده نیروی انتظامی شهر تیتکانلو، احمد بابایی کارشناس ابتدایی اداره آموزش و پرورش فاروج حضور داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار