کشف زمین‌خواری 3 میلیاردی در کلاردشت

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری 3 میلیارد ریالی و بازگرداندن 7 هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۶۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف زمین‌خواری 3 میلیاردی در کلاردشت

سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اهل و ساکن شهرستان کلاردشت در محدوده منطقه"رودبارک" با تجاوز به بخشی از اراضی ملی مبادرت به تصرف و محصور کردن بیش از 7 هزار متر مربع اراضی ملی و طبیعی کرده، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

به گفته او با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به زمین‌خواری شناسایی شد و ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم به زمین خواری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد که در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر خلع ید زمین، بیش از 7 هزار و 182 متر مربع از اراضی تصرف شده به ارزش 3 میلیارد ریال با همکاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی رفع تصرف و به دامن طبیعت بازگردانده شد.

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید خود را در قبال صیانت از منابع طبیعی مسئول بدانند، گفت: آگاه باشیم که انفال عمومی حق‌الناس هستند و باید ازآن ها محافظت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار