مدیرکل امور مشترکین توانیر: حذف قبوض کاغذی برق منجر به تعدیل نیرو نخواهد شد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین شرکت توانیر می‌گوید طرح حذف قبوض کاغذی تاثیری بر کاهش حجم نیروی انسانی شرکت‌ها ندارد.

کد مطلب: ۹۵۶۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور مشترکین توانیر: حذف قبوض کاغذی برق منجر به تعدیل نیرو نخواهد شد

به گزارش وزارت نیرو، هادی مدقق گفت: بیش از 9 هزار نفر پرسنل در بخش‌های قرائت کنتور، صدور و چاپ قبوض برق فعال هستند و با توجه به افزایش فعالیت‌های ICT در شرکت‌ها، تغییری در تعداد پرسنل شاغل در این بخش‌ها اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: بخشی از نیروهای پیمانکاری که عهده‌دار توزیع قبوض برق هستند در سایر بخش‌های مورد نیاز مشغول به‌کار می‌شوند، بنابراین اجرای طرح حذف قبوض کاغذی تاثیری بر حجم نیروهای شاغل ایجاد نمی‌کند.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر، پرداخت قبوض الکترونیکی برق برای اشخاصی که به تلفن ثابت و همراه دسترسی ندارند را از طریق دستگاه پوز و با همراه داشتن شناسه قبض قابل انجام دانست و یادآور شد: ساکنان مناطق دورافتاده روستایی نیز می‌توانند از طریق دفاتر خدمات مشترکان و بدون پرداخت وجه اضافی نسبت به پرداخت قبض برق خود اقدام کنند. دریافت فیزیک قبض از طریق اپلیکیشن پرداخت و یا مراجعه به وب سایت شرکت‌های توزیع برق امکان‌پذیر است و فایل الکترونیکی قبض در اختیار همه مشترکان قرار می‌گیرد.

مدقق صرفه‌جویی حاصل از حذف قبوض کاغذی را صرف خرید بسته‌های آموزشی شامل کتاب و دفتر و توزیع آن در بین دانش‌آموزان مناطق محروم ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار