مدیر دارالقرآن ریحانه المصطفی شهرری: در یک جامعه اسلامی اعضا باید با قرآن مانوس باشند

شهرری (پانا) - مربی فعال ناظر آموزشی دارالقرآن ریحانه المصطفی گفت: از آنجایی که جامعه ما اسلامی است و قرآن کتاب آسمانی ماست، افراد جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان و جوانان می بایست قرآن را بیاموزند.

کد مطلب: ۹۵۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دارالقرآن ریحانه المصطفی شهرری:  در یک جامعه اسلامی اعضا باید با قرآن مانوس باشند

مریم رمضانعلی در گفت و گو با خبرنگار پاناشهرستانهای استان تهران با اشاره به انگیزه و هدف خود اظهار داشت: قرآن راه دین است و ادامه دادن به اهداف و خواست دین و ائمه وظیفه ما می باشد و همه ما در جایگاههای متفاوت با عملکردهای متفاوت مسئول هستیم پس ابتدا توانایی خواندن را به کودکان بیاموزیم و سپس عمل کردن به آن را فرا خواهند گرفت.

او افزود:من با این هدف به تدریس قرآن به کودکان مشغول شدم و دوست دارم که همه کودکان حافظان و حاملان قرآن باشند و از دوران کوذکی با این کتاب مقدس و آسمانی انس بگیرند .

او در ادامه گفت: مهم‌ترین امر در تدریس کودکان در نوع ارتباط‌گیری مربیان با کودکان است، به طوری که یک مربی باید بتواند در نقش یک کودک با قرآن‌آموزان هم‌بازی شده و نکات آموزشی را به شکل مطلوب ارائه دهد.

رمضانعلی بیان داشت: عشق و علاقه لازمه انجام هر کاری است و با عشق می توان دشواریها را آسان کرد و من به خاطر علاقه ای که به قرآن و حفظ داشتم درمدت بیست روز سه جز قرآن را با کمک معلم حفظ کردم و در ادامه حفظ قرآن را به کودکانم هم تعلیم دادم و این امر شروعی برای انجام تدریس من بود.

مربی فعال ناظر آموزشی دارالقرآن ریحانه المصطفی تصریح کرد: در این آموزشگاه آموزش قرآن به کودکان ،حفط موضوعی و سپس آموزش حروف و روان خوانی صحیح و سپس حفظ قرآن اجرامی شود .

دارالقرآن ریحانه المصطفی از سال نود درمحدوده شهرری فعالیتهای قرآنی خود را در رده سنی کودکان چهار تا شش سال آغاز کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه در دولت آباد و خانی آباد نو می باشد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار