آغاز اجرای پروژه های مهم اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر در کرمان

کرمان ( پانا )- نشست مشترک دکتر پورابراهیمی با معاون سازمان اقتصادی کوثر و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان در محل دفتر پورابراهیمی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای پروژه های مهم اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر در کرمان

دکتر پورابراهیمی در ابتدای این نشست گفت: این جلسه پیرو تفاهمنامه مشترکی است که در تهران با حضور استاندار و رئیس سازمان اقتصادی کوثر انجام شد تا در بخش های صنعتی، معدنی، کشاورزی و دامپروری اقدامات لازم و همکاری لازم صرت گیرد.

وی با تشکر از مدیران ارشاد استانی و خیرمقدم به معاون سازمان اقتصادی کوثر گفت: با توجه به تفاهم نامه انجام شده برنامه عملیاتی آن باید در دستور کار قرار گیرد و اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

دهقان سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کرمان نیز با قدردانی از دکتر پورابراهیمی که پیگیر موضع بودند و برگزاری نشست ها بیان کرد: ظرفیت ها و توانمندی های خیلی خوبی در استان کرمان و سازمان اقتصادی کوثر در بخش های اقتصادی مختلف وجود دارد که می تواند زمینه همکاری مشترک را تعریف کند و دولت اماده برای اجرای این توافق ها ها خواهد بود.

در ادامه وکیلی معاون سازمان اقتصادی کوثر با بیان محورهای مهمی از عملکرد و اقدامات این مجموعه گفت: این ظرفیت برای استان کرمان به صورت ویژه با توجه به پیگیری های دکتر پورابراهیمی در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه این نشست فعال سازی بخش معادن و مجوزهای لازم برای صدور فعالیت های صنعتی برای اجرای پروسه های فراوری معدنی در مناطق راین، گلباف و راور مطرح شد و تصمیمات لازم اخذ و برنامه عملیاتی تصمیم گیری شد.

با توجه به توضیحات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز مقرر شد که موضوع احداث گلخانه ها با توجه به مشکلات ابی برای افزایش بهره وری تولید، در شهر های کرمان و منطقه جنوب استان با توجه به امکانات و مزیت های موجود در دستور کار قرار گیرد.

درخصوص پرورش دام سنگین مقرر گردید اجرای این پروژه در دو منطقه شهرستان راور و جنوب شهرستان کرمان انجام شود.

هفته اینده دو گروه تخصصی از هولدینگ ها در حوزه صنعتی ومعدنی و دامپروری و کشاورزی به کرمان سفر می کنند و طی سه روز جمع بندی لازم انجام گیرد و از اواسط مهر ماه پروژه های اقتصادی کلید میخورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار