سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی گفت: در سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به خراسان جنوبی، اولین مرکز تخصصی نیکوکاری خبرنگاران کشور در این استان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۶۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به خراسان جنوبی

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح فردا، سوم مهرماه به منظور افتتاح واحدهای مسکونی و طرح‌های اشتغالزایی به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند.

او افزود: بازدید از طرح‌های کمیته امداد و منازل مددجویان و شرکت در گردهمایی مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد استان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: در این سفر اولین مرکز تخصصی نیکوکاری خبرنگاران کشور در خراسان جنوبی که به همت جمعی از فعالان رسانه‌ای و همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کلید خورد، افتتاح می‌شود.

سلم آبادی ادامه داد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران، با هدف ارتقای سطح مشارکت‌های مردمی با نهادینه سازی فرهنگ انفاق و نیکوکاری و ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و فرهنگی با همکاری نهادهای حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیران از اهداف ایجاد این مرکز نیکوکاری است.

او یادآور شد: مردمی شدن مشارکت‌های مردمی با بهره گیری از توان رسانه و ایجاد پل ارتباطی بین خیرین و نیازمندان و جذب مشارکت‌ها در راستای توانمندسازی و خودکفایی از دیگر اهداف ایجاد این مرکز تخصصی نیکوکاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار