تاکید جهانگیری بر تصویب آیین‌نامه‌های اجرایی قانون حمایت از حقوق معلولان تا ۱۲ آذر

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری در اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بر تصویب آیین‌نامه‌های اجرایی این قانون تا ۱۲ آذر، مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۶۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید جهانگیری بر تصویب آیین‌نامه‌های اجرایی قانون حمایت از حقوق معلولان تا ۱۲ آذر

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، اولین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور با موضوع ماده ۳۱ این قانون برگزار شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس کمیته هاهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید مسئولیت خود را در قبال افراد دارای معلولیت به خوبی انجام دهند، بر تصویب آیین‌نامه‌های اجرایی این قانون تا ۱۲ آذرماه مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت تاکید کرد و خواستار استفاده از ظرفیت خیران شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری در پایان یادآور شد: سازمان برنامه و بودجه در زمان تهیه لایحه بودجه به اعتبارات ویژه افراد دارای معلولیت در هر دستگاه توجه ویژه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار